wtorek, 8 stycznia 2013

Co przyniósł rudy kot?

Na wielkim trawniku pod moim oknem
jak zwykle hasają koty.
Obserwuję je często wraz z Figlem popijając
południową herbatkę. Dziś zauważyłam
w krzakach rudą kitę. Chwyciłam aparat,
by uwiecznić niezwykłego gościa.
Kiciuś przechadzał się wesoło, szukał
czegoś wśród kępek ubiegłorocznej trawy.
Po jakimś czasie przeciągnął się swobodnie
kilka razy i wskoczył na ogrodzenie.


Dwie godziny później zaczął sypać śnieg.
Całe podwórko pokryło się białym puchem.
Figiel skakał na szybę starając się schwytać
leciutkie płatki :)
Rudy kot przyniósł śnieg. Nie mogę doczekać się,
kiedy pojawi się powtórnie. Wyglądał na zadbanego
i był bardzo duży - jak na moje oko. Piękny :)

10 komentarzy:

  1. Piękny! Wygląda jak Garfield :)
    Teraz i u mnie sypie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ma w sobie coś z Garfielda :)
      Radosnego dnia :)
      :*

      Usuń
  2. W rzeczy samej, dorodny egzemplarz. Tylko z czego Ty sie cieszysz? Przeciez snieg to dopust bozy.
    U nas na szczescie +8° i jakos nie zanosi sie na zime, przynajmniej w najblizszych dniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię śnieg :)))
      Lubię obserwować jak pada,
      lubię po nim chodzić, dotykać go...
      Najprzyjemniejszy jest taki pierwszy,
      ten puchaty właśnie, jeszcze
      nie zdeptany i nie zbrylony :)

      Usuń
  3. Piękny rudzielec, wyszedł na spacer ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie jest kolejnym
      bezdomnym kotem w okolicy.
      Na spacery niech do woli, przynajmniej
      na niego popatrzę :)))

      Usuń
  4. Świetny rudzielec! rude koty są szczególne, kiedyś sama miałam kota rudego... tak to był mój pierwszy kot, przyniosłam go do domu nazwałam.... różyczka, a potem okazało się, że to kocur....

    pozdrawiam i zapraszam

    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nic to był Garfield, szykował pewnie jakiegoś psikusa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Strasznie podobają mi się rude koty. Jak będę mieć drugiego to na pewno bedzie to rudzielec!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie wspaniałe kocisko !!!

    OdpowiedzUsuń