niedziela, 9 grudnia 2012

Za oknem

Każdego roku gdy zaczyna robić się
zimno, zaczynamy dokarmiać ptaki.
W ramę balkonu wmurowana jest stara,
bezużyteczna antena z poprzedniej epoki.
Postanowiliśmy zachować ją, by służyła
jako stojak na dzwoneczki z ziarnami
dla sikorek i wróbli.


Codziennie od około ósmej rano
do piętnastej jesteśmy świadkami
pięknego, niezwykłego spektaklu :)


Taniec i radość tych maleńkich stworzeń
można obserwować bez przerwy.
Figiel też jest zadowolony. Wpatruje się
w ptaszki wydając raz po raz dźwięki
wyrażające zachwyt i niezadowolenie
jednocześnie. Miałby zapewne ochotę
złapać sikorkę za ogon, albo co gorsze,
za gardziołko... Na szczęście od ptaszków
dzieli go gruba szyba :) Zostaje mu tylko
obserwacja i czuwanie nad tym, bym
regularnie dostarczała świeży pokarm
naszym zwinnym, uroczym gościom :)

16 komentarzy:

  1. Wspaniale !!!!!!!!!!
    Mnie w tym roku sikorki omijają łukiem i nie wiem dlaczego :-(((
    Te dzwoneczki kupiłaś czy zrobiłaś ... widać ze smakowite :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję je w sklepie zoologicznym,
      albo w Kauflandzie :)

      Usuń
  2. Figielkowi się nie nudzi przynajmniej :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzy nieustannie na ptaszki
      jak zahipnotyzowany :))

      Usuń
  3. Ja takze juz powywieszalam karme dla ptaszkow, ale chyba jeszcze jej nie odnalazly, bo jakos tloku przy niej nie widze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają dzwonki :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Miłej niedzieli wzajemnie życzę :)

      Usuń
  5. Ale fajne widowisko dla ludzi i Fogla :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe :)
      Przez te ptaszki przypaliłam ziemniaki -
      pierwszy raz chyba :P
      Ale co tam, mamy atrakcje :)

      Usuń
  6. U nas też całe chmary sikorek się pożywiają od świtu do zmierzchu :-)
    Kino maja kotki non stop ;)
    Piękne foty !

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem jak jestem u Ciebie coś mnie zauroczy :) Wpadnij do mnie po wyróżnienie, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥Ptaszki♥
    Piękne zdjęcia! Figielek ma niezłe kino ;)
    U mnie tez grasują na balkonie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zakochana w tych ptaszkach :)))
      Spokojnej nocy :)
      :*

      Usuń